Blog

Smart display vs. regulier display

Door Max Schurer

Online marketeers weten wel dat er verschillende mogelijkheden zijn binnen het display netwerk van Google, maar wat nou precies de voor- en nadelen zijn van de reguliere en smart campagnes is vaak nie...

Lees verder

SEO teksten schrijven: 8 praktische tips

Door Quint van der Weerden

Zoekmachineoptimalisatie (SEO): welk bedrijf is daar nu niet mee bezig? Door de webpagina’s van je zakelijke site te optimaliseren, maak je ze beter vindbaar via zoekmachines. Je vergroot je het be...

Lees verder

Apple Maps, het ondergeschoven kindje

Door Niels Voesenek

Natuurlijk wil je de lokale vindbaarheid van je bedrijf vergroten. Een logische eerste stap is dan aan de slag gaan met Google My Business. Maar hoe zit dat dan met Apple Maps?

Lees verder

Vaktaal. Hoe diep zit jij in de funnel?

Door Olivier Koeton

In heldere en begrijpelijke taal kunnen uitleggen wat je doet, is in veel gevallen net zo belangrijk als het beheersen van jouw online marketingvaardigheden. Want hoe creëer je draagvlak bij jouw baa...

Lees verder

Google zet nieuwe standaard voor Analytics

Door Robin van der Reijnst

Google staat nooit stil. Van het optimaliseren van het algoritme tot het verbeteren van hun eigen producten; vrijwel iedere dag wordt er wel ergens aan gesleuteld. Vorig jaar juli bracht Google een be...

Lees verder

Verhoog jouw conversieratio met power words

Door Tom van Zeeland

Gemiddeld maakt een mens 35.000 beslissingen per dag. Hiervan gaan er minstens 65 over het zetten van een kopje thee en zeker 250 over het avondeten. Zoals je ook wel begrijpt heeft het menselijk brei...

Lees verder

5 tips voor het behalen van je Google certificaten (update)

Door Krijn van der Burgt

Expertise op het gebied van Google Adwords en Google Analytics is de basis van een succesvolle online marketeer. Hier hoort ook het behalen van je Google certificaten bij. Om je op weg te helpen geeft...

Lees verder

Klant- of bureauzijde: wat kies je als online marketeer?

Door Niels Voesenek

Als online marketeer heb je tegenwoordig een overload aan vacatures om uit te kiezen. Het eerste dat opvalt is de vacaturetekst zelf. Té ouderwets geschreven, té hip geschreven en alles er tussenin....

Lees verder

Wat zijn de trends voor online marketing in 2020?

Door Monique van Rijn

Digitalisering, automatisering, economische crisis of juist niet… Welke trends er ook impact hebben, bij marketing blijft één ding altijd hetzelfde: de doelgroep staat centraal. Veranderingen in d...

Lees verder
123

Contact

Hoe kunnen we het beste contact met je opnemen?

Kim van Gils - van der Velden

Managing Consultant Breda