Blog

Online succes met het Google Marketing Platform

Door Krijn van der Burgt

Klanten bevinden zich nooit op één plek. Ze bezoeken talloze websites, social media channels en zoekmachines. Welke paden ze precies bewandelen, dat leg je vast in de customer journey. Maar hoe kun ...

Lees verder

Friends of Search 2019: de toekomst van zoekmachine­marketing

Door Nienke Zijsling

Op 6 februari vond de 6e editie van Friends of Search plaats, hét congres voor zoekmachine marketingspecialisten. Een dag vol inspirerende sprekers uit binnen- en buitenland, die ons alles verteld...

Lees verder

Facebook adverteren: 3 optimalisatie tips voor betere bedrijfsresultaten

Meer dan honderd vind-ik-leuks en een aantal reacties onder je Facebook advertentie. Op het eerste zicht een prima resultaat. Je duikt Google Analytics in. Aantal (ondersteunde) conversies: 0. Je krab...

Lees verder

Hoe blijf ik een succesvolle online marketeer?

Door Monique van Rijn

Als online marketeer heb je een luxepositie op de arbeidsmarkt. Dat is een fijne positie, maar geen eeuwige. Blijf dus wel nadenken over hoe jij die succesvolle online marketeer blijft die het verschi...

Lees verder

De Ultieme SEA Checklist Voor Google Ads

Door Marleen Arts

Ben je (nog) geen doorgewinterde SEA-specialist, en wil je tóch structureel SEA-campagnes beheren? Heb je Google Ads voor je neus, en vind je het lastig om te bepalen wat je precies moet doen om je p...

Lees verder

Adverteren op LinkedIn: 7 tips

Door Nicole Haanen

Veel organisaties adverteren op zowel LinkedIn en Facebook en zien op Facebook met een relatief klein budget een torenhoog bereik, terwijl op LinkedIn het tegenovergestelde gebeurt. Een reden om te st...

Lees verder

In-market doelgroepen voor Search: meer rendement uit je campagnes

Door Nienke Zijsling

Meer rendement uit je Google Ads campagnes halen? Met in-market doelgroepen voor search campagnes heb je een extra feature om je doelgroep te benaderen.

Lees verder

Facebook Messenger: maak jij als bedrijf al gebruik van de reactieassistent?

Door Isabeau Brinkman

Facebook Messenger is het eerste kanaal als ik een vraag (of klacht) heb over een bepaalde dienst of product. Waarom Facebook Messenger? Heel simpel, je krijgt vaak snel antwoord op je vraag en je kun...

Lees verder

Featured Snippets: met jouw website bovenaan in Google op positie 0

Door Davey Smit

“Wat is Netflix?” “Hoeveel verdient een piloot?” Google geeft je direct antwoord in een featured snippet. Met de komst van Google Assistent in Nederland biedt dit extra mogelijkheden om jouw w...

Lees verder
123

Contact

Hoe kunnen we het beste contact met je opnemen?

Kim van der Velden

Managing Consultant Breda