Blog

Niemand houdt van verliezen; (psychologische) quick wins voor je website

Door Kaj Esser

En het zijn niet zomaar quick wins, het zijn tips waar zelfs jij je niet tegen kan wapenen. Dit blog legt een verband tussen Conversion Rate Optimization (CRO) en psychologische principes, met het uit...

Lees verder

Social mediastrategie: zo maak je ‘m!

Door Sascha Boogerd

In de wereld van vandaag is het bijna onmogelijk te ontkomen aan het gebruik van social media. En dit geldt ook voor bedrijven en organisaties. Het handig inzetten van social media is onmisbaar om je ...

Lees verder

Internationale SEO: de do’s en don’ts

Door Dennis Domen

De stap naar het buitenland maken met jouw website of webshop: hoe makkelijk gaat dat? Zorg voor een succesvolle internationale SEO-strategie met deze tips.

Lees verder

Pinterest: dé onaangeboorde bron van online advertising in 2020

Door Karlijn Aarts

Uniek zijn: dat willen we allemaal! Social media platform Pinterest steekt ons daar de helpende hand toe en onder het motto van ‘beter goed gejat dan slecht bedacht’, vinden ruim 3,5 miljoen Neder...

Lees verder

Hoe optimaliseer je je afbeeldingen voor SEO?

Door Anne Schuttelaars

Het landschap van SEO eindigt niet bij teksten en technische optimalisaties. Wil je écht het onderste uit de kan halen? Dan moet je ook je afbeeldingen optimaliseren. Waarom en hoe je dat doet? Dat l...

Lees verder

Instagram voor bedrijven: welke (nieuwe) kansen liggen er?

Door Isabeau Brinkman

Het is een uitdaging voor merken en bedrijven om alle veranderingen van de verschillende social medianetwerken bij te houden. Wekelijks vinden er updates plaats of worden er nieuwe features geïntrodu...

Lees verder

Mailchimp tags groups en segmenten: 3x je e-maillijst segmenteren

Door Annemijn Minneboo

Wil jij een sterke e-mail marketingstrategie neerzetten met behulp van Mailchimp? Dan moet het segmenteren van je e-maillijsten boven aan je to-do list komen. Schiet niet langer lukraak met hagel.

Lees verder

Smart display vs. regulier display

Door Max Schurer

Online marketeers weten wel dat er verschillende mogelijkheden zijn binnen het display netwerk van Google, maar wat nou precies de voor- en nadelen zijn van de reguliere en smart campagnes is vaak nie...

Lees verder

SEO teksten schrijven: 8 praktische tips

Door Quint van der Weerden

Zoekmachineoptimalisatie (SEO): welk bedrijf is daar nu niet mee bezig? Door de webpagina’s van je zakelijke site te optimaliseren, maak je ze beter vindbaar via zoekmachines. Je vergroot je bereik...

Lees verder
123

Contact

Hoe kunnen we het beste contact met je opnemen?

Kim van Gils - van der Velden

Managing Consultant Breda