Blog

Hoe ziet een werkweek bij Online Marketeers eruit?

Door Isabeau Brinkman

Van familie en vrienden krijg ik regelmatig de vraag: ‘Wat houdt je functie als interim online marketeer precies in?’. Dit kan ik in een paar zinnen beschrijven, maar dan nog kijken zij mij vragen...

Lees verder

Houd je marketingafdeling wendbaar en slim

Door Tijs van den Nieuwendijk

Je runt een succesvol bedrijf. Klanten zijn tevreden, de economie groeit, en de vooruitzichten zijn goed. Maar ben jij in staat om mee te veranderen met de wensen van de markt en technologie? De digit...

Lees verder

Gemiddelde positie in Google Ads verdwijnt

Door Dennis Domen

De statistiek “gemiddelde” positie verdwijnt na 29 september uit Google Ads. Dit gegeven is voor de meeste SEA-specialisten al een tijdje bekend, maar nu heeft Google bekend gemaakt wanneer dit ga...

Lees verder

Zo verhoog je de doorklikratio van je e-mail

Door Annemijn Minneboo

Een aantrekkelijke onderwerpregel, een gelikte lay-out en bovenal boeiende inhoud. Jouw e-mail is helemaal klaar voor de buitenwereld. Kom maar door met die conversies! Met grote verwachtingen verstuu...

Lees verder

Grote veranderingen voor Google Ads

Door Nienke Zijsling

De mogelijkheden binnen Google Ads ontwikkelen zich razendsnel. Als online marketeer op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen is daarom wel eens lastig. Speciaal voor jou zette ik twee maanden gel...

Lees verder

Marketing in Tanzania: wat kunnen wij ervan leren?

Door Nicole Haanen

Terwijl ik aan dit blog begin zit ik in het vliegtuig naar huis. Ik ben op vakantie geweest in het prachtige Tanzania. In dit land gingen we op sommige gebieden echt back-to-basic. Denk aan de hobbeli...

Lees verder

Hey Google, geef me 3 tips over Voice Search!

Door Anne Schuttelaars

In het blogartikel van Fabian uit 2017 las je al eerder over Voice Search en hoe je jouw SEO-strategie hierop kon aanpassen. Nu, zo’n anderhalf jaar later, zijn er een hoop nieuwe studies met betrek...

Lees verder

$10.000 per maand uitgeven met Google Ad Grants? Non-profits kunnen het!

Door Monique van Rijn

Werk je voor een non-profitorganisatie, zoals een museum of doe je wetenschappelijk onderzoek? Wil je meer vrijwilligers werven, donaties genereren of je verhaal delen met een wereldwijd publiek? En w...

Lees verder

Hoe
e-mail­marketing automation werkt en wat het je oplevert

Door Michelle Hack

E-mail oudbollig? Zeker niet! E-mail speelt nog steeds een grote rol in marketingcampagnes en beïnvloedt nog altijd onze koopintentie. Sneakers die je uiteindelijk toch niet gekocht hebt deze maand, ...

Lees verder
123

Contact

Hoe kunnen we het beste contact met je opnemen?

Kim van Gils - van der Velden

Managing Consultant Breda