Blog

De Ultieme SEA Checklist Voor Google Ads

Door Marleen Arts

Ben je (nog) geen doorgewinterde SEA-specialist, en wil je tóch structureel SEA-campagnes beheren? Heb je Google Ads voor je neus, en vind je het lastig om te bepalen wat je precies moet doen om je p...

Lees verder

Adverteren op LinkedIn: 7 tips

Door Nicole Haanen

Veel organisaties adverteren op zowel LinkedIn en Facebook en zien op Facebook met een relatief klein budget een torenhoog bereik, terwijl op LinkedIn het tegenovergestelde gebeurt. Een reden om te st...

Lees verder

In-market doelgroepen voor Search: meer rendement uit je campagnes

Door Nienke Zijsling

Meer rendement uit je Google Ads campagnes halen? Met in-market doelgroepen voor search campagnes heb je een extra feature om je doelgroep te benaderen.

Lees verder

Facebook Messenger: maak jij als bedrijf al gebruik van de reactieassistent?

Door Isabeau Brinkman

Facebook Messenger is het eerste kanaal als ik een vraag (of klacht) heb over een bepaalde dienst of product. Waarom Facebook Messenger? Heel simpel, je krijgt vaak snel antwoord op je vraag en je kun...

Lees verder

Featured Snippets: met jouw website bovenaan in Google op positie 0

Door Davey Smit

“Wat is Netflix?” “Hoeveel verdient een piloot?” Google geeft je direct antwoord in een featured snippet. Met de komst van Google Assistent in Nederland biedt dit extra mogelijkheden om jouw w...

Lees verder

5 tips voor het behalen van je Google certificaten

Door Krijn van der Burgt

Expertise op het gebied van Google Adwords en Google Analytics is de basis van een succesvolle online marketeer. Hier hoort ook het behalen van je Google certificaten bij. Om je op weg te helpen geeft...

Lees verder

Foto’s: to stock or not to stock?

Door Michelle Hack

Herken je dat? Je wilt graag een post op je zakelijke social mediakanalen plaatsen, maar je hebt geen foto in bezit die professioneel, relevant en óók nog persoonlijk en authentiek is. Zo los je dit...

Lees verder

Custom rules opstellen met de AdWords Editor

Door Dennis Domen

Het onderhouden van AdWords-campagnes vraagt vaak om een flinke tijdsinvestering, zeker wanneer hier geen geautomatiseerde processen in zitten. Je bent als SEA-specialist veel tijd kwijt met het uitzo...

Lees verder

Een Buyer Persona maken

Door Marleen Arts

Natuurlijk wil je zoveel mogelijk mensen bereiken. Je wil je producten of diensten immers aan zoveel mogelijk mensen verkopen. Toch moet je je doelgroep heel specifiek kunnen omschrijven. Namelijk als...

Lees verder
1234

Contact

Hoe kunnen we het beste contact met je opnemen?

Kim van der Velden

Managing Consultant Breda