Blog

Leg meer focus op de verbetering van jouw customer experience

Door Merlijn van der Male

De customer experience wordt voor steeds meer bedrijven hét uitgangspunt als het gaat om bedrijfsvoering, marketing, productie, sales en met name keuzes maken. Het gaat niet meer direct om de ontwikk...

Lees verder

De jacht naar de juiste online marketeer

Door Kim van Gils - van der Velden

We beginnen het jaar 2020 met talloze nieuwe online marketing vacatures en nieuwe opdrachten voor recruiters binnen online marketingland. Juist in deze periode wordt het grote tekort aan ervaren onlin...

Lees verder

10 on-page SEO tips voor 2020

Door Anne Schuttelaars

Jouw positie in Google wordt bepaald door meer dan 200 factoren. Als je hier rekening mee houdt, dan zou je in principe altijd hoog moeten scoren op relevante zoekvragen. Makkelijker gezegd dan gedaan...

Lees verder

Next-level LinkedIn; boost de resultaten van jouw bedrijfspagina

Door Kaj Esser

Heb je over een lange tijd veel volgers opgebouwd met je bedrijfspagina, maar nog steeds (relatief) weinig bereik en interactie met je organische LinkedIn-posts? Geen zorgen, het gebeurt vaak, ook bij...

Lees verder

Google BERT-update: wat je erover moet weten

Door Anne Schuttelaars

‘De meest belangrijke update in de komende 5 jaar’; zo noemt Google haar BERT-update zelf. Logisch ook, want deze update van het algoritme zal zo’n 10% van alle zoekopdrachten beïnvloeden. Maar...

Lees verder

Hoe ziet een werkweek bij Online Marketeers eruit?

Door Isabeau Brinkman

Van familie en vrienden krijg ik regelmatig de vraag: ‘Wat houdt je functie als interim online marketeer precies in?’. Dit kan ik in een paar zinnen beschrijven, maar dan nog kijken zij mij vragen...

Lees verder

Houd je marketingafdeling wendbaar en slim

Door Tijs van den Nieuwendijk

Je runt een succesvol bedrijf. Klanten zijn tevreden, de economie groeit, en de vooruitzichten zijn goed. Maar ben jij in staat om mee te veranderen met de wensen van de markt en technologie? De digit...

Lees verder

Gemiddelde positie in Google Ads verdwijnt

Door Dennis Domen

De statistiek “gemiddelde” positie verdween na 29 september j.l. uit Google Ads. Voor de meeste SEA-specialisten was dit al een tijdje bekend, maar waarom koos Google eigenlijk voor deze stap? En ...

Lees verder

Zo verhoog je de doorklikratio van je e-mail

Door Annemijn Minneboo

Een aantrekkelijke onderwerpregel, een gelikte lay-out en bovenal boeiende inhoud. Jouw e-mail is helemaal klaar voor de buitenwereld. Kom maar door met die conversies! Met grote verwachtingen verstuu...

Lees verder
1234

Contact

Hoe kunnen we het beste contact met je opnemen?

Kim van Gils - van der Velden

Managing Consultant Breda